Grundig Ovation CDS 7000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Grundig Ovation CDS 7000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

gerritjan 02-11-2008
Geschreven voor: Grundig Ovation CDS 7000

een paar dagen in het bezit zeer mooi warm geluid ik heb de radio aan de wand geplaatst radio heeft veel mogelijkheden beetje een rare afstandbediening.

oldboy 02-05-2008
Geschreven voor: Grundig Ovation CDS 7000

mooi apparaat met een meer dan acceptabele geluidskwaliteit, dus .....een prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor een echte stereofiel zal er wel veel aan te merken zijn, maar wie een mooi geluid wil in een zeer aantrekkelijk design!!! (en dat allemaal zonder hinderlijke snoeren in de kamer en van die reuze boekenkisten die geluidsbox heten!)

Arend Scholten 30-04-2008
Geschreven voor: Grundig Ovation CDS 7000

Mooie vormgeving. Goed geluid. Gemakkelijke bediening.
Goede prijs-kwalieitsverhouding

Helen 12-03-2008
Geschreven voor: Grundig Ovation CDS 7000

Mooi apparaat, staat prachtig in onze nieuwe keuken. Een opmerking heb ik wel over de MP3-aansluiting. De Grundig Ovation herkende 2 Packard Bell MP3-spelers niet. De ene MP3-speler doet het nu zelfs helemaal niet meer nadat hij was aangesloten op de Grundig Ovation.
Een simpele MP3-speler die we ooit gratis ergens bij kregen doet het wel op de Grundig Ovation. Ik weet niet waar dat aan ligt, maar het is wel jammer!
Tips zijn welkom...

daniel1971 24-02-2008
Geschreven voor: Grundig Ovation CDS 7000

ten eerste wil ik een ieder die hier wat heeft geschreven bedanken.door jullie heb ik nu dit mooi setje thuis aan de muur hangen.ben er zeer blij mee.
prachtig geluid mooie bas.en een schiterend desing.

ruud6200 18-02-2008
Geschreven voor: Grundig Ovation CDS 7000

perfect geluid, mooie vormgeving (mag altijd dunner, platter) , eenvoudige bediening.
jammer dat de afstandsbediening rond is, het is wel apart maar minder gebruiksvriendelijk.

leon zonneveld 11-01-2008
Geschreven voor: Grundig Ovation CDS 7000

Sinds gisteren in bezit. Gekozen voor deze set omdat de set aan de muur kan worden bevestigd het meegeleverde muurbevestigingsmateriaal. Verder is de set qua omvang compact maar geeft een robust geluid. Mooi design welke in dit geval niet misstaat in de keuken. Rds is prettig ivm het zien welke zender opstaat en de klok en datum die automatisch goed staat. Wat betreft de degelijkheid kan ik nog niet zoveel zeggen. Dit zal de praktijk uit moeten wijzen. De set ziet er wel degelijk uit. Wat praktisch is dat je niet perse de afstandsbediening hoeft te gebruiken omdat de bassale functies op een praktische plaats op het apparaat aanwezig zijn.

Roelie56 01-12-2007
Geschreven voor: Grundig Ovation CDS 7000

Twee dagen in bezit. Uiterst tevreden.
Mogelijkheden van de set zijn goed, alles werkt en het geluid is voldoende voor een normale huiskamer.

romati46 06-11-2007
Geschreven voor: Grundig Ovation CDS 7000

Mooi vormgegeven set met een goed en ruimtelijk geluid en met veel mogelijkheden. Het geluid moet je natuurlijk niet vergelijken met een dure stereoset met meerdere boxen.

De handleiding is uitgebreid en duidelijk en is nodig om alle mogelijkheden te ontdekken en eventueel te gebruiken. Als de handleiding goed is doorgenomen, is het gebruiksgemak geen probleem meer.

Gerwin78 01-08-2007
Geschreven voor: Grundig Ovation CDS 7000

Gisteren binnen gekregen via internet besteld. In eerste instantie voor het uiterlijk gegaan. Gisteren aangesloten en ik was echt verbaasd over het geluid wat uit de speakers komt. In 1 woord geweldig!!! (Ik ben aardig wat gewend overigens). Ook op maximum volume is het geluid nog echt zuiver en huiskamervullend. Geen vervorming en een heerlijke dreunende bas. Alles valt zelf nog te regelen met de digitale equalizer. MP3 ook geen probleem. Zit ook een USB poort op. Alles is te regelen via de konisch gevormde afstandsbediening. Gezien de omvang doet ie qua geluid niet onder voor een grote set van een goed merk met veel zwaardere boxen. Op het moment dat je hem aanzet geeft ie blauw licht. Dit kun je in 3 standen dimmen en zo zie je alleen de spiegel terwijl die speelt mocht je dat willen. Heb hem op een originele hoge standaard staan en het is een aanwinst voor ieder huiskamer. Geen kabeltje te zien. Kortom een schitterend uiterlijk, degelijk, een prachtig geluid, groot bedieningsgemak en een super prijs/kwaliteitsverhouding. Echt een aanrader!